varmt!!!!

de e mellan 30-35 grader ute nu å har varit så hela denna veckan.. har inte märkt det så mycke innan iom ja var sjuk men jäääääävlar va varmt de e!!! å sandigt... de e dom varma vindarna från sahara som blåst in över öarna!!! men de e ändå ganska härligt med riktig värme!!



Här efrån en kväll då jag, Anna å Emelie grillade lax och majskolvar.. gooooott!! å ja, i de huset brukade ja bo innan de blev mögelskadat...






Denna bilden e från när Jag, Anna, Sara, Emelie och Sini åkte på supercat, en båtutflykt som vi har på fritte..
vi fick se vilda delfiner den dagen =)  det ända negativa som hände mej där var att mina favorit shorts blev förstörda där...  såå jäääävla bittert men what to do??  ja var ändå en lycklig prick den dagen...  =)




så.. så härligt har ja de!!  =D  nepp, nu ska ja ivä till jobbet igen, pizza å filmkväll med 20 barn på dunas!! it´s going to be a lot to do... 

Ha de...

puss Nilla

Kommentarer
Postat av: tarajs

Menade du att jag skulle läsa här för att bli avis eller? =P Snart kommer du hem! längtar Pyss

Postat av: Tiiiiinnnnnnaaaa

så gott å så varmt ni ser ut ti att ha d... Å så fin bränna d ser ut som du har! Längtar efter daj Niiiiillllllaaaa! Kramar i massor!

2009-03-18 @ 22:15:48
Postat av: big sistaaaaaaar

Saknar verkligen en uppdatering här nu ju ;)

2009-03-30 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback