Dykning 3/3 2009

Igår var en underbarbar dag, dykning stog på scheemat!! steg upp på morgonen, packade mina grejer å åt lite frukost.. efter de travade ja hem till anna sen gick vi bort mot faro 2 (köpcentrum av de mindre slaget) handlade litta att ha med sen blev vi upphämtade av en dykningsintruktör, sen åkte vi till bahia.. började med teori, sen åkte vi till en pool och på med dykarutrustningen å ner i poolen...  övade där ett tag!!! sen åkte vi ut till havet.. de började pissregna å vi blev dyblöta i våra "torra" kläder sen var de bara på me våtdräkten igen å all utrustning...  sen ut i havet å dök, fan va najs de va!!! såg alla möjliga fiskar.. en bläckfisk fick vi e oxå =)  dessutom hade vi en kameraman med oss som filma hela vårt dyk så på sönda kommer han över med filmen till oss!!! =)  vi passar på att hitta på lite skojiga saker nu innan man helt plötsligt ska åka hem!!! har hunnit med en båtutflykt oxå, supercat! sen blir de mycket till stranden oxå...




en liten bild från dykningen =)

Kommentarer
Postat av: Tiina

Härlet ser d ut! Saknar daj jue Niiilllaa!! Kramar!!!

2009-03-04 @ 20:35:30
Postat av: big sistaaaar

Nu e det min tur o böla när jag ser en bild på dig puttisen min...snyft snyft o snörvel. Vill bara ha hem dig ju min bästaste littelasistaaar..det blir sååååå många tårar när jag kommer o hämtar dig det kan jag lova ;) miss you..love you...pussisar o kramisar från alla oss.

2009-03-05 @ 23:09:07
Postat av: Theos mamma

HALLÅ NILLA! Är det magmuskler jag ser där!! :D Way to go! :) Tycker jag med, när kommer du hem igen? KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback