rubrik?? hmm...

hej på er alla... tänkte försöka uppdatera här lite, se ifal de går!!! just nu sitter ja själv hemma, maria åkte hem till kalla sverige idag å stannar där, sara e på semester, anna oxå, emelie har sin mamma på besök så de e ja å verna som ugglar typ!!! funderar på att gå ut ikväll, måste ha lite roligt känns de som.. annars var min plan att sitta hemma å youtuba litta!! haha, låter tagiskt ja vet!! flytten hit har varit med blandade känslor, saknar bahia som fan, hela sammanhållningen... här bor vi lite avsides!! hotellet ja jobbar på e väl inte det roligaste ja varit med om, å sen e de onödigt långa dagar, hade kunnat vara utan den där siestan bara ja kunnat sluta tidigare!!! men men... de kommer väl ljusare dagar oxå!!! för tillfället lider ja av kronisk hemlängtan!! vill bara krama om hela min familj å mina vänner, saknar alla som fan!! varenda dag träffar ja småbarn, men de e inte oliver o lovisa... varenda dag ser ja familjer men de e inte min!!! =( ja vet sistaarr, att du fäller en liten tår nu... men ja kommer hem, ja tänker aldrig missa att lille milo kommer till världen, ja tror vi känner lika stor längtan allihopa efter den lille knodden!! tre månader kvar, mindre än hundra dagar tills ja e hemma!! usch, ja låter ju så deprimerad, men de e inte riktigt så farligt som de låter!!! de känns ju bra på de viset att ja har lärt mej o fortfarande lär mej sjukt mycke om turismen, dessutom får ja e jävla bra erfarenhet i bagaget!!! nepp, tänkte avsluta detta inlägget nu... ha de puss o kram Nilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback