livet leker o jag trivs =)

halloj igen!!! nu har ja flyttat o jobbar pa ett annat hotell, de e mindre att gora men de kanns bra!! rastlosheten kommer da a da nar man e van vid att jobba dubbelt sa mycke mer!!! hade precis vant mej vid allt sa de blev en rejal omstallning!! men ja trivs, bor bra!!! saknar frukostbuff'en litta grann!!!

annars sa har de varit lugnt a sansat har!! nyar firade ja med pelle, elina o iva.. at god middag a drack champagne, sen blev de en svang pa hollidays sen stupade ja i sangen pa natten!!!

ja skulle verkligen behova sol pa min lediga dag!! min branna som ja tror ja har finns inte ens sa...  hahaha!!!

min skanska har kommit tillbaka rejalt...  ratt kul.. ja bor med en tjej fran kopingebro.. varlden e bra liten anda!! sa ja har kannt mej lite som hemma nu nar man kan prata om kompisar o allt hemma med nagon som verkligen vet vad man talar om!!

fick en superglad nyhet i mandes..  ja ska bli moster till en liten pojke =) min en liten bild pa den lille krabaten, vill bara att tiden ska ga nu sa man kan fa halla honom i famnen, vagga honom a bara beundra livet!!!  det finns inget som e sa fantastiskt!!! ja e redan varldens stoltaste moster/faster!!! ja e lyckligt lottad!!

egentligen sa gar tiden vansinnigt snabbt, har rusar veckorna ivag... hinner knappt me de sjalv!! konstigt!!!

en kvall som denna vill ja bara ner pa celticbaren, dricka alldeles for mycket ol, skratta a skamta!! en kvall som denna saknar ja mina vanner sjukt mycke!!!

men vi ses snart, som sagt sa gar tiden undan!!!

nepp, dags for mej att sluta skriva har!!!

miss you all, puss o kram Nilla

Kommentarer
Postat av: tarajs

Baby! Vi saknade dig igår på Celtic,speciellt jag som ente har någon att dansa på bardisken med längre... =( Men nu e de bara 106 dagar tills du kommer hem!! Ikväll blir de hemmakväll med Sofie... Vi hörs baby!! Pussar

Postat av: big sistaaaar

Du e ju bara för go som skriver om din längtan efter Milo...o samtidigt får du din hormonfyllda syster att sitta o böla..o inte faaan kan jag sluta heller för var gång jag läser eller tänker på det så börjar jag o läcka. Vet att du har det bra o att jag e egoistisk som säger var gång att jag vill ha hem dig...men så ligger det till. Längtar massor efter dig o jag vet att du kommer hem o delar den sista månaden med mig. Love you massor..pussisar o kramisar på dig Puttisen min.

2009-01-11 @ 23:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback