varför??

e de meningen att de ska vara såhär??  jag orkar inte ta allt hela tiden... ja fattar inte varför du skyller på mej när det ända ja gjort hela tiden är att ställa upp för dej!!! seriöst så finns de en gräns när jag inte orkar längre, ja stöttar dej i allt, jag tror på dej att du kommer göra de du vill göra!!! men varför får ja ta allt hela tiden??? vi har så jävla roligt ihop på våra upptåg, men vänskap handlar inte bara om att ha roligt... du gjorde mej ledsen och besviken idag, de handlar inte om jobb, de handlar om sättet att agera på! tårarna bara rann ner från mina kinder och de jobbigaste var att du skyllde allt på mej...  å när ja försökte föklara för dej fick ja ännu en gång höra att de var mitt fel, de ända ja ville höra var "jag ber om ursäkt för de blev fel" tårarna fortsätter rinna ner från mina kinder för de känns som du tar mej för givet, å de känns skit.. för ja tar verkligen inte dej för givet!!! du e en av de bästa vännerna man kan önska sej!!

tråkigt att de blir såhär...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback