ujjj....

börjar bli ganska så nervös nu...  intervju för fritidsresor på torsdag... 09.30 börjar de och slutar senast vid 16.00, kommer nog kännas som en lång dag men ja hoppas de kommer gå bra!! åker upp till sthlm imorrn bitti... framme vid halv fyra tror ja...  resan hem på freda kommer bli desto längre.. ska åka swebus express 12.30 från sthlm å e framme i malmö vid 19.00 typ... sen tåg från malmö till tomelilla, sen blir de att trampa hem till micke å tina direkt å fira tinas födelsedag!!!! ännu längre dag... men ja har inhandlat tidningar å korsord nu så ja ska nog klara mej =)

lovar att ja ska uppdatera från helgen sen.. har varit en helt underbar, å lite småknäpp helg men så jäkla roligt vi haft!!!! måste faktiskt nämna en rolig grej nu som ja inte kan sluta tjata om...  i fredes natt när ja kom hem fick ja för mej att ja skulle vädra ut i rummet.. ja sitter på knä i sängen drar tag i fönstret som öppnas innåt.. fick en jäkla fart å blev baktung så ja gjort en mycket stilig bakåtkullerbytta ner från min säng, landade på min axel.. sedan låg ja där å jämrade mej litta innan ja kunde resa mej igen!!! hahaha...  hade skitont i min axel dagen efter...  å thesse gjorde de inte bättre i bilen på väg till björka hahahaha!!! cocagalning :P

men men... nu ska ja packa ner de sista sen ska ja hoppa ner i sängen.. förhoppningsvis så lyckas ja somna.. men min nervösitet kan spela mig ett spratt!!!!  har ju lyckats bli förkyld nu oxå...  men de fixar sej nog ändå...

ha de bra.. puss Nilla

Kommentarer
Postat av: Ingela

Lycka till bruden

HÅÅÅÅller Tummarna

2008-09-03 @ 08:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback