så här ligger det till!!!

Jag kommer inom kort avsluta olika medlemsskap på olika sidor.. jag funderar även på att lägga ner denna bloggen!!! detta beror på att jag har fått en förföljare som jag inte har någon susning om vem det är!!  denna personen har med jämna mellanrum besök min sida på lunarstorm men jag har inte brytt mej särskilt mycket om det!!! men som jag berättat tidigare så har ja fått sms från någon med anonymt nummer...  när jag hotade med att polisanmäla sa han sitt namn å bad om ursäkt, påstod att det var fel Pernilla han smsat, men ändå fortsatte allt...  sms nästan varje dag å ibland flera stycken, jag svarade aldrig!!! men ikväll fick ja ett sms där det stog att han hittat mej på facebook... jag gick in på min sida å kollade å ja hade fått ett mejl från denna personen!!! med desamma kände jag igen ansiktet från lunarstorm,,, det var han som hela tiden gått in å kollat!!! ibland skickat mejl där som ja aldrig svarat på!!!

jävla terror man får vara med om!!!

jag har iaf bestämt mej för att åka in till snuten imorrn å göra en anmälan för detta e fan inte roligt för fem jävla öre, ja vet vad du heter å vart du kommer ifrån, du har verkligen gått ett steg för långt nu!!! ja e redigt förbannad, å säkerligen så läser du detta oxå, så nu ber ja dig snällt, dra åt helvete för jag vill inte ha med dej att göra överhuvudtaget!!!! fatta piken nu då!!!!

sånt här gör mej arg, ledsen å förfärad!!! mest över att det verkligen finns sånna som gör såhär mot andra... å att de verkligen kan hända vem som helst!!!!

ta hand om er å ta aldrig sån här skit från någon!!!!

XOXO
Nilla

Kommentarer
Postat av: tarajs

UPPDATERA DIN BLOGG TACK!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback