Leaving Sweden =)

Jadå, nu börjar det bli dags!!! veckan har varit stressig med allt ja hade å göra med packning å inte bara en resväska då utan alla mina saker som ja ska förvara hos min bror sålänge!!! känns som ja fått allt och ingenting uträttat.. men men!!! i stort sett så e allt färdigt å de känns bra!!!

veckan har inte bara varit stress... i tisdes åkte ja hem till micke å tina...  skulle äta julbord med bara familjen nilsson, trodde ja iaf!!!  ett tu tre så står hela min familj i deras köks å säger god jul =) blev så glad!!! å väldigt förvånad över att dom kunde hålla de hemligt för mej!!! de var en jätte trevlig kväll å ja blev helnöjd!!! :D  tack brorsan å Tiiiiiiiiiiiiiiiiiiinaaaaa!!! =)

annars ser ja framemot att åka dunder mycke, ska bli skitkul!!! å som ja längtat efter detta!!! å nu e snart dagen här...
kommer sakna alla sjukt mycke...  kollade på kortet ja fick på oliver å lovisa igår å insåg att de kommer dröja nästan ett halvår tills ja ser dom igen.. å de känns skitjobbigt!!! får tårar i ögonen bara ja tänker på de!!!! när dom e små så går tiden snabbt, helt plötsligt har dom växt, kan fler saker å snackar ännu mer!!! dom e så underbara!!! älskar mina fantastiska brorsbarn!!! <3

de känns ju tungt oxå att lämna resterande familj, å mina vänner... men men!!! ja kommer inte vara borta föralltid å även om ja e långt borta så slutar ni inte finnas för mej, ni kommer vara i mina tankar varje dag!!!

tror inte ja kommer sova i morgonnatt... kommer nog vara för uppspelt å nervös, men sen å andra sidan så kommer ja inte få mycke sömn den natten...  får stiga upp vid typ 02.30 för att åka till flygplatsen så ja ska isäng så fort som möjligt på freda!!!!

nepp, nu kallar sängen på mig.. ska passa på att njuta lite extra av att sova i min underbart sköna säng inatt...  ändå sista ordentliga natten där på ett tag så =)

nästa inlägg kommer när ja e i ett soligare land...

ta hand om er!!!

Kyssen haj....
Nilla

Kommentarer
Postat av: Nina

Lycka nu till å se till å lev livet. Lovar att jag tar hand om dina små troll. ska lära dom allt bus jag kan om där finns något som dom inte redan kan vil säga:) :) Ha de jätte bra Kram Nina & Micke

2008-11-28 @ 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback