undrar du någonsin????

Undrar du nånsin....ibland.....nån gång.....hur jag mår? Vad jag tänker på? När du lägger dig på kvällen, tar du oxå upp mobilen o e nära att skriva gonatt, du vet, sådär som vi gjorde varje kväll? Vad fyller du nu din vardag med, som du förut fyllde av saker som hade me oss o göra..? Vad tänker du nu på, där du förut tänkte på mig...? Vad ägnar du nu mornarna åt, när du förut låg o skrattade o morgon-kelade med mig...? Undrar du....nånsin....ibland....nån gång......?

dessa raderna är skrivna av en tjej på lunarstorm som heter Alltid_87 där!!!
på något märkligt jävla vis så kändes de precis som att orden blev tagna från min mun å nerskriva!!


usch, hur stark ja än känner mej förtillfället så finns de små saker som kan bryta ner en direkt...
de e klart ja undrar vad du gör, vad du tänker på, vilka du umgås med, vad för roligt du hittat på med...
de e klart ja undrar vad du egentligen känner... de e klart jag undrar över allt!!! förut visste ja.. men nu är det tomt!!!




tack tomas, min underbara låtsas bror... ja fick ett sms av honom, han visste inte själv att han hade jävligt bra timing.. ja var sårad, ensam å kände mej bara skit, var bara några sekunder ifrån att störtböla.. ensamt själv i tältet!! men ja fick ett sms med värmande ord som fick mej att förstå att ja e inte ensam i världen bara för att ja inte har emil längre....

Detta skrev han 14/6 03:39
"Förlåt för att jag ringde så sen syster. Älskar mer än vad det verkar som, hoppas du vet det, Älskar dig pusspuss"

tårarna kom aldrig... bara en styrka som fick mej att fatta att jag skulle ta mej i kragen å fortsätta med mitt liv...
tänk vad några små ord kan göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback