hallå igen =)

fick precis en gigantisk nysattack!!! lite rivigt i halsen nu!!! men vafan.. de går över inom tio minuter =)
vårresan börjar ta form nu... planerar för fullt... ska bli skitskoj att åka!!! om du som läser detta har lite extra cash i maj månad å känner för att åka på en rolig resa så hör av er ;)

ja får väl snart gå hem å ordna lite med lucia å mitt guidemanus...  men inte förrän om ett tag =)

var i kungsbacka efter skolan... nu e skidresan betald *wiiee*  gött som fan!!! kunde inte få ett bättre pris på sportlovet dessutom... å liftkort inräknat... 1720:-  göööööött!!!!

måste börja på min powerpiont presentation typ nu...  fan högalidarnas var skitbra gjorda... får lägga lite extra krut på att få till en riktigt snygg nu!!! hehe.. ehh nej!!! ja känner inte pressen!! :P


var ju hemma i helgen...  behövde de.. bara komma ifrån skolan lite å inte tänka på något i stort sett!!!
tinas mage växer.. å det sparkas där oxå!!! jäklar.. de e inte lång tid kvar tills oliver får sitt lilla syskon!!!
å på tal om oliver så växer han så de knakar!!!! =) 

hmmm,  de e tyst i huset nu när paulina å emmy flyttat!!! *snyyyyyyyft*  saknar er mina töser...


jaja...  vi säger väl så...  pussar på er..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag e lätt på i maj! När i maj bär det av och till var? :D
Kanske galet att använda som inlednings fas när vi inte känner varandra, men jag älskar o resa. *ler*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback